ראש העיר דר' עליזה בלוך:

"מבחינתי סיירת הורים היא דוגמא לחיבור של התושבים לעיר, ולמחויבות שלהם לתהליכים בעיר.

אני גאה במגוון הרחב של התושבים, ביניהם הורים דוברי אמהרית, דוברי אנגלית ועברית ומרמה ב, מרמה א, ביאליק, משכונת נרקיס, ממגדל המים ועוד. אשר כולם יחד שותפים משמעותיים ליצירת טוב משותף. 
 
פעילות סיירת הורים מתבצעת לאורך כל השנה ובעיקר בסופ"ש, חודשי הקיץ, חופשות חגי ישראל ובהתאם לצורכי השטח והמשטרה.

סיירת הורים בית שמש זכתה השנה אף לאות הצטיינות ארצית מהשר לביטחון הפנים. 

אני מודה לכם על הנתינה, על המסירות, על האיכפתיות והמקצועיות.

אני מודה גם למפקד משטרת בית שמש, רונן גורש, לחבר המועצה הממונה על הרשות לביטחון קהילתי, שלום אדרי, למורן יצחק עזו שמנהלת את הרשות ביד רמה ומקצועית, למוטי סעדון ולדוד סמנה, רכז סיירת הורים.

אני מזמינה תושבים נוספים להיות חלק מהאווירה של השינוי החיובי". 

ישר כוח לסיירת!