סגנית ראש העיר עו"ד רינה הולנדר:
"הבוקר יצאנו לחלק תעודות לותיקי העיר אשר הגיעו לגיל 100 וזאת במסגרת אירועי חודש האזרח הוותיק. היה מרתק לפגוש את האזרחים הותיקים ולשמוע על תולדותיהם. בעיר בית שמש חיים כיום ב"ה 16 תושבים אשר חצו את גיל ה-100, כן ירבו... מכל המגזרים, מכל העדות ומכל השכונות. אני מאחלת להם, למשפחותיהם ולכולנו- חיים מלאים בעשיה, משמעות ובעיקר אושר ובריאות!"
ישר כוח. עד 120 שנה לוותיקים אמן.
תמונה- קיר הפייסבוק של הגב' הולנדר.