בהתאם לכך משרד התחבורה מודיע כי החל מיום שלישי, ה-17.12.19, י״ט בכסליו, יבוצע תיקון בקווי 12 א׳ ובשעות הבוקר ייכנסו רוב הנסיעות לנחל עין גדי ולאורך כל היום ייכנס הקו לסירוגין בתדירות של לפחות אחת לחצי שעה.
בעקבות בקשות רבות של תושבים, הנחתה ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך כי קו 12 א׳ ייכנס לאורך כל היום לרחוב נחל עין גדי.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 13:38
בהתאם לכך משרד התחבורה מודיע כי החל מיום שלישי, ה-17.12.19, י״ט בכסליו, יבוצע תיקון בקווי 12 א׳ ובשעות הבוקר ייכנסו רוב הנסיעות לנחל עין גדי ולאורך כל היום ייכנס הקו לסירוגין בתדירות של לפחות אחת לחצי שעה.