"התרגיל בשיתוף לוחמי האש ממחוז ירושלים וכלל גורמי הביטחון והשר לביטחון פנים יתקיים בין השעות 8:00-12:00 בקריית ענבים במתחם מלון כרמים
בתרחיש יתורגל אירוע רב נפגעים עקב קריסת מתקן אירוח והוא ינוהל בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים טפסר ניסים טוויטו בהשתתפות כוחות יל"מ מבית שמש וירושלים וכוחות ייעודיים של לוחמי אש נוספים. במהלך התרגיל תיבחן הכשירות והמוכנות של מחוז ירושלים בתרחיש אר"ן בו נדרשים כוחות הכיבוי והחילוץ לתת מענה לתרחישי חילוץ מורכבים, איתור ופינוי לכודים כמו גם אירוע חומרים מסוכנים. תורגש תנועה ערה של רכבי כיבוי וביטחון בגזרה.
ליחי בן לולו | דובר תחנת כבאות והצלה אזורית בית שמש.
תמונה - ארכיון.