"סוף סוף לאחר הרבה עיכובים, שכונת נווה שמיר יוצאת לדרך כשכונה לציבור הכללי והדתי לאומי. ועדת הבנייה החליטה אתמול להמשיך לקדם תהליך שבו אנו מקצרים את זמן ההמתנה של הרוכשים עד לכניסתם לשכונת נווה שמיר. שמחנו לקבל תגובות חיוביות מתושבים צעירים שמתקצרת להם זמן ההמתנה ובהתאם לכך ייכנסו לגור בשכונה חדשה מותאמת לאוכלוסייה הכללית"
דוברות העירייה.