סיעת הבית היהודי:
"ההסכם מהווה הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני עם סיעת הבית היהודי על כל המשתמע מכך אך חמור מכך- אנו רואים בכך בגידה בערכי הציונות הדתית בפרט ובגידה בציבור הדתי לאומי והכללי בכלל.
סניף הבית היהודי מתכנס לישיבת חירום בכדי לדון בצעדים אשר יינקטו".
מעיריית בית שמש טרם נמסרה תגובה.
תמונה-ארכיון.