החל מהשעה 2 בלילה כשרובינו נמים את שנת הלילה מתחת לשמיכה החמה, התקבלה קריאה במוקד איחוד הצלה על אדון שנפל בביתו ברמת בית שמש עם פגיעה בראשו .
מספר חובשים קפצו מיד מהמיטה החמה לגשם והקור בחוץ ומיהרו לביתו של האדון שב"ה היה בהכרה וקיבל טיפול ראשוני. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים.
בשעות הלילה התקבלו עוד מספר קריאות ובהמשך היום עד השעה האחרונה הוזעקו וטיפלו המתנדבים בקריאות רבות בכל רחבי העיר והסביבה.
לפני שעה קלה הוזעקו מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש לביתה של אשה הכורעת ללדת, צוות חובשות יחד עם מיילדת מיחידת המיילדות של איחוד הצלה סייעו לאשה בתהליך הלידה ובשעה טובה נולדה בת. מזל טוב!
*אם גם אתם רוצים להיות שותפים בהצלת חיים בשכונה שלכם?! כנסו עכשיו ללינק ותרמו בעין יפה.*
https://1221.org.il/project/תרומה-לאיחוד-הצלה-סניף-בית-שמש/