אדרי שאמון על פרויקטים רבים ומקבילים ברחבי העיר הוותיקה, הביע שביעות רצון הבוקר, יום ד', מסיום פרויקט החנייה ברח' האתרוג.
"אני שמח לבשר לתושבי העיר על סיום פרויקט החניה המשולב.
חנייה מרווחת ל- 43 רכבים ולצידה מתקן משחקים משודרג וחדיש עבור ילדי השכונה ואורחים קרואים שיותקן בעוד מספר שבועות לרווחת תושבי העיר.
בפרויקט זה הושקעו כ- 2.5 מלש"ח.
אני רוצה להודות לרה"ע עליזה בלוך ולשאול פוקס מנהל הפרויקטים."
בהמשך נפרט על פרויקטים נוספים שנערכים ברחבי העיר הוותיקה.