ילדי גן הובאו הבוקר מרמה ג לפרוזדורי העירייה, לא לקיים שיעור אזרחות ואו לימוד על אורחות העבודה בעירייה, גם לא לכבוד חג הסיגד המתקיים היום ברחבי הארץ. לילדים האלה אין כיתת לימוד תקנית, וההורים מבקשים עבורם הקצאה להצבת נייד זמני עד לקבלת מקום לימודים מוסדר. לבינתיים, הובאו להכיר את רצפת הפרוזדורים בעירייה, בואכה לשכת ראש העירייה להזכיר נוכחותם על פני הגלובוס. הילדים מלווים בגננת ובסייעת כדי לשמור על מעשיהם של הילדים., משעשעים ושומרים סיפורים . מי שמבקש הוכחה למצוקת החינוך בעיר, הנה לו עוד הוכחה. שכונה מתאכלסת, שאינה מספיקה להעמיד כלים לטובת הקהילה.
מחאת הורים באמצעות ילדים היא כלי להעצים, ונראה שמבחינת ההורים, הגיע זמן להבעיר את הלבבות ולהתרגש מהמראה לזרז את וועדת ההקצאות ואת העירייה להקצות או אולי להציב עבורם מבנה נאות ללימודים.