שוטרי הסיור הבחינו ביונה פצועה מוטלת בצידי הדרך.
השוטרת נטלי בן עזרא לא היססה ויצרה מיד קשר עם הוטרינרית האלופה של עיריית בית שמש, ד״ר מאיה קמחי.
מאיה קמחי יחד עם המפקח הוטרינרי, אליאור חליוא אספו את היונה, הצילו את חייה ולקחו אותה לטיפול רפואי.
מיד לאחר שתחלים היונה, היא תשוחרר לחופשי.
בואו נאחל החלמה מהירה ליונה ונאמר שאפו ענק לשוטרת ולמחלקה הוטרינרית על הטיפול המסור.
קרדיט- דף הפייסבוק של העירייה.