ההרצאות יתקיימו אחת לחודש, בימי ג', בשעה 19:30, במרכז קהילתי פסגות השבע.
בתוכנית:
3/12 - הערב - דוד בן גוריון.
17/12 - משה שרת.
14/1 - מנחם בגין.
25/2 - גולדה מאיר.
17/3 - יצחק רבין.
31/3 - לוי אשכול.
19/5 - יצחק שמיר.
16/6 - אריאל שרון.
ההרצאות בשיתוף המועצה להנצחת נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה, במשרד ראש הממשלה.
הציבור מוזמן. הכניסה ללא עלות.