הפגישה נועדה לקידום הקמת מתחם המלונות בעיר, התיירות המתפתחת בעיר וקידום המכרז לבית החלמה ליולדות.
ראש העיר דר' עליזה בלוך על הפגישה:
"שמחנו לארח היום את נציגי משרד התיירות ומנהל המרחב ברשות מקרקעי ישראל ולקדם את הקמת מתחם המלונות בעיר, את התיירות המתפתחת בעיר ואף את קידום המכרז לבית החלמה ליולדות.
אני מודה לחבר המועצה הממונה על התיירות, צבי ווליצקי".