הערב יתקיים בין השעות 18:00-21:00
הערב יתקיים במעמד ראש העיר דר' עליזה בלוך, רב הקהילה האתיופית אמיר אברהם, חברי המועצה-מר שלום אדרי ומר אסצאלו מולה ונציג משרד הקליטה והעלייה.
בתוכנית: ברכות וכיבוד מסורתי, מופע הצגה- "יסגד בהל".
הציבור מוזמן. הכניסה חופשית