הערב יתקיים בין השעות 18:00-21:00
הערב יתקיים במעמד ראש העיר דר' עליזה בלוך, רב הקהילה האתיופית אמיר אברהם,  חברי המועצה-מר שלום אדרי ומר אסצאלו מולה ונציג משרד הקליטה והעלייה. 
בתוכנית: ברכות וכיבוד מסורתי, מופע הצגה-  "יסגד בהל".  

הציבור מוזמן. הכניסה חופשית