עמרם לוק ז"ל כיהן כראש המועצה בין השנים - 1967-1978 והיה מבוני העיר ומיסדיה. ביום חמישי, יתקיים במתחם שער העיר -טקס חנוכת כיכר האליפסה, על שמו של עמרם ז"ל.
בטקס שיתקיים בשעה 15:00 ישתתפו: בני משפחתו של עמרם ז"ל,
יו"ר מפלגת העבודה מר עמיר פרץ, ראש העיר דר' עליזה בלוך, בני המשפחה, חברים ומוקירי זיכרו.
הציבור מוזמן.
תמונה באדיבות המשפחה.