כ-1200 תלמידים מבתי ספר תיכוניים מכל מחוז ירושלים השתתפו היום במירוץ שדה שהתקיים במקצים שונים בעיר בית שמש.
ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך וסגן ראש העיר הממונה על הספורט, משה שטרית בירכו את התלמידים המשתתפים במירוץ.
לראשונה מזה 40 שנה, שהמירוץ עבר מגן סאקר- בירושלים- לפארק התפוח בעיר בית שמש.
פורסם בתאריך: 26/06/2026 08:41
כ-1200 תלמידים מבתי ספר תיכוניים מכל מחוז ירושלים השתתפו היום במירוץ שדה שהתקיים במקצים שונים בעיר בית שמש.
ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך וסגן ראש העיר הממונה על הספורט, משה שטרית בירכו את התלמידים המשתתפים במירוץ.