ראש העיר דר' עליזה בלוך: "לאחר שתילת הפרחים בצירים מרכזיים ברחבי העיר, בכיכרות ובצידי הדרך, אני שמחה לבשר כי עתה אנו נכנסים לשכונות עצמן ופועלים לשתול למעלה מ-200 עצים בתוך הרחובות ברחבי העיר.
זהו צעד נוסף לשיפור פני העיר, טיפוח העיר והמרחב הציבורי כולו.
התחלנו ברחוב תבור ובקרוב הפרוייקט ימשיך לעוד ועוד מקומות ברחבי העיר".
