לא מזמן פרסמנו על חוסר הניקיון בבית העלמין העירוני. התמונה שנראית היום שונה לגמרי מהתמונה הזוועתית שנראתה רק לפני חודש.
ובכן לאחר פרסום הכתבה ההיא כאן, במועצה הדתית לקחו את הדברים לתשומת ליבם, והחליט למנות מנהל עבודה בבית העלמין, שעיקר תפידו יהיה טיפול ואחזקה של מחב בית העלמין ארץ החיים, בית עלמין המשמש גם את תושבי בית שמש וגם את בני האזור שהלכו לבית עולמם.
ואכן מאז נכנס מנהל העבודה לתפקידו, משה ניסני, המקום מטופח, ובעיקר נקי. גם הרוחות השרביות שמעיפות לכל מקום כל דבר, לא משפיעות.
בתמונות שהועברו לידינו, מוכח ללא כל ספק שהתמונה השתנתה. יפה!!