"על המשפחות שמעוניינות לארח לפנות למוקד העירוני 106 שמרכז את הנושא
לאחר הערכת מצב שקיימה הבוקר ראש העיר, ד״ר עליזה בלוך עם הגורמים המקצועיים:
*העיר בית שמש בשגרה מלאה ולימודים יתקיימו כרגיל*.
עיריית בית שמש ערוכה למצב של הסלמה.
נמשיך לעדכן על הנחיות.
ממליצים לעקוב לך אחר הנחיות פיקוד העורף והנחיות ביטחון העירייה.
אנו מודים לחיילים ולכוחות הביטחון על פועלם"