"בהנחיית גורמי הבטחון, הופסקה תנועת הרכבות במקטע המסילה שבין אשקלון לבאר שבע, ותחנות שדרות, נתיבות ואופקים סגורות. רכבות בקו הנגב המערבי (רעננה-באר שבע), מתחילות ומסיימות את נסיעתן מצפון בתחנת אשקלון"
"נוסעים יקרים,
להלן פירוט השינויים שחלים בתנועת הרכבות בעקבות המצב הבטחוני ובהתאם להוראות כוחות הביטחון:
מקטע המסילה בין תחנות אשקלון ובאר שבע בקו המערבי סגור לתנועת רכבות.
תחנות שדרות, נתיבות ואופקים אינן פעילות, עד להודעה חדשה.
רכבות הנוסעים בקו רעננה מערב-באר שבע מרכז תסיימנה ותחלנה נסיעתן בתחנת אשקלון.
נוסעים מ/אל באר שבע מוזמנים לנסוע בקו המזרחי, העובר דרך תחנות לוד, להבים רהט וקריית גת.
אנו מתנצלים על אי הנוחות".