אבי סלמון, בחור עיוור רץ אתמול במרוץ בית שמש. ראש העיר דר' עליזה בלוך ברכה את אבי ולחצה את ידו. "אננחנו בך" אמרה בהתרגשות
צפו בסרטון המרגש בדף הפייסבוק שלנו:
https://www.facebook.com/shemeshnet/
ראש העיר כמו כול הנוכחים במקום, לא יכלו לעצור את התרגשותם מכוח הרצון של אבי, לרוץ ולסיים את המרוץ. ישר כוח!
פורסם בתאריך: 26/06/2026 04:37
אבי סלמון, בחור עיוור רץ אתמול במרוץ בית שמש. ראש העיר דר' עליזה בלוך ברכה את אבי ולחצה את ידו. "אננחנו בך" אמרה בהתרגשות
צפו בסרטון המרגש בדף הפייסבוק שלנו:
https://www.facebook.com/shemeshnet/