לראשונה בתולדות העיר בית שמש, כל תלמיד במוסד ממלכתי יקבל לידיו חוברת המפרטת על כלל התנועות והארגונים הפועלים בעיר אשר בהם יכול להתנדב. 
סגן ראש העיר וממלא מקומה משה שטרית הממונה על הנוער, אשר יזם את הפרויקט, ביקר במהלך השבוע בחלק מבתי הספר, פגש בתלמידים והסביר על החשיבות בתרומה לחברה ולכלל.
משה שטרית: "ביקשתי לתת לבני הנוער בעיר את התחושה שהייתה לי כשהייתי בן גילם והייתי מתנדב במועצה הציונית לנוער ובבית"ר. היה חשוב לי להסביר להם עד כמה התרומה לחברה ולסביבה חשובה, קודם כל להם, כדור העתיד של עירנו ומדינתנו וכמובן לאלו הנהנים ממנה. אפגוש כל תלמיד כיתה י' בעיר ואסביר לו על החשיבות והצורך".
את הפעילות מארגנת ומובילה מיכל באוני לוי רכזת מעורבות חברתית העירונית.