"בהמשך לפניות הרבות שהגיעו לוועדת התנועה, לתגבור קווי 987 לצפון, אנו שמחים לבשר כי החל מיום שישי ומוצ"ש הקרובים ולאורך שעון החורף יתוגברו קווי 'נתיב אקספרס' מהצפון לבי"ש, ומכיוון בי"ש למירון צפת וחצור.
כמו כן, לראשונה אושרו תוספת נסיעות במוצ"ש בשעה 19:45 גם מכיוון בי"ש, זאת בנוסף על האוטובוסים מבי"ש של השעה 23:45 כפי שהיה עד כה".
לפרטים נוספים מוקד כל-קו 8787*, מוקד נתיב אקספרס *3553
תמונה - ארכיון.