אנחנו צוות נחשון מסניף בני עקיבא גבעת שרת. במשך השנה אנחנו פעילים במישורים שונים של מעורבות חברתית. אנחנו מארגנים כעת בר מצווה לנער שהמשפחה שלו לא יכולה לעשות זאת בשבילו, אנחנו רוצים שבר המצווה תהיה הכי שמחה ומרגשת שיכולה להיות. מצאנו כבר אולם, קייטרינג וצלם במחירי עלות, אבל עדיין נשארו לנו הרבה הוצאות לכסות, יצאנו לגייס 6,000 ש״ח וטרם הגענו ליעד, אם לא נשלים את המטרה כל הפרויקט ירד לטמיון. נשמח מאוד להשתתפות שלכם,


קישור לתרומות: https://www.jgive.com/new/he/ils/donation-targets/24083