חג הסוכות מאפשר הזדמנויות אין סופיות למפגשים. הנה אנחנו דנים במפגש בין שר החוץ ישראל כץ, לבין יאיר לפיד יו"ר יש עתיד, מס' 2 בכחול לבן, יריב קשה לפיצוח של נתניהו. בזירה הארצית הזדמנו עוד כמה מפגשים כאלה, בעירנו מפגש אחד, שאינו יוצא מגדר השגרה למפגשים בין אישים, אבל מיוחד ומעורר שאלות.
התמונה מסוכת תושבים ברח' בר אילן. לא יצאו תמונות יזומות כאלה לא מרמה ג ולא מרמה ב וגם לא מרמה א. בר אילן שכונה, שתושביה החרדים ניהלו ומנהלים מאבק בעליזה בלוך ובסגנה הממונה על החינוך ישעיהו אענרייך. לא נחזור על ביטויים קשים שנאמרו, איש לא יכול להתכחש אליהם. לכן כשיוצאת תמונה מבר אילן, ובה שני תושבים בשכונה מארחים את מי שאחרים הגדירו בכינויי גנאי זה נראה תמוה.
אושפיזין היא מצווה חשובה, אברהם יצחק יעקב, יוסף וכן הלאה הם אושפיזין בסוכותינו. וחג הסוכות מאפשר גם לכתור כתרים ולחדש קשרים. האם תושבי בר אילן מחפשים לחדור לנפשה ולכבוש את ליבה של עליזה בלוך לקראת ההתמודדות הצפויה בחודשים הבאים?
מטען שאלות ביקשנו לברר באמצעות כמה מקורבים ולא הצלחנו. אחד לא הסתיר אכזבתו ממה שראה. "ניסיון התחנפות", דרש את התמונה.
ובכן התמונה צולמה בסוכתו של פישר בבר אילן, עם יוסי זילברשטיין, ועם יוחנן מאלי מנהל מטה ראש העיר. עוד בתמונה ישעיהו אענרייך.....
האם היה זה באמת תחילת מסע ההתחנפות למצוא את הדרך לשילוב ידיים? ימים יגידו. בכל מקרה, תתרשמו גם אתם מהתמונה ותגלו את הרצינות בה מנהלת בלוך שיחה עם קשביה באותו מרחב.
תמונה: בסוכה של פישר