הטקס התקיים היום, בשעה 11:00 ברח' יוסף עזרן רמב"ש.
בתמונה - סגן ומו"מ ראש העיר משה שיטרית:
בטקס פתיחת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במע"ר עם המתנדבים.
"עם המתנדבים המצויינים שלנו.
יש לנו נוער מצוין!"
היום התקיים טקס חנוכת תחנת הזנקת אמבולנסים ע"ש אלי ואניטה בנסון
פורסם בתאריך: 25/06/2026 22:17
הטקס התקיים היום, בשעה 11:00 ברח' יוסף עזרן רמב"ש.
בתמונה - סגן ומו"מ ראש העיר משה שיטרית:
בטקס פתיחת נקודת ההזנקה החדשה של מגן דוד אדום במע"ר עם המתנדבים.
"עם המתנדבים המצויינים שלנו.
יש לנו נוער מצוין!"