לראשונה בבית שמש ולטובת ציבור בני הנוער, מתוכנן להוציא מבני בית שמש בחודש דצמבר קבוצת תלמידים להשתתף במחנה חלל. מדובר במשלחת של 12 תלמידים נבחרים על פי קריטריונים, עם שני מלווים מביני עניין בתחום החלל או הפיסיקה שיצאו להשתתף במחנה חלל בארה"ב.
חבר מועצת העיר צבי ווליצקי יוזם הרעיון הקים מטה מצומצם לקביעת קריטריונים לבחינת המועמדים. בימים הקרובים, כנראה אחרי החגים יפורסם התוכן המדויק של הקריטריונים, כתובת הגשת המועמדות, ושאר הפרטים אליהם יידרשו בני הנוער בטרם יחליטו מועמדות.
"מדובר באתגר חינוכי חשוב לבני העיר, המטרה היא לשלב את בני הנוער המקומי בהתפתחות המדעית העולמית. אני תקווה שנציגינו יצאו ילמדו ובעיקר ישובו מלאי מרץ להתקדם בנושא" אומר צבי ווליצקי.