: "המון זמן לא כתבתי פוסט בפייסבוק...זה אחד שבא מהבטן ובוער בי...
אני "יוצאת מהארון", ובהזדמנות זו מספרת..שאני מחלימה מסרטן שד.

זה הגיע ביום בהיר אחד בלי שום הכנה...כאב,בדיקות,גוש בשד. . ואז הבשורה כי חליתי בסרטן השד.בגיל 30!
אז עברתי כימותרפיה, ניתוח,הקרנות,והמון בדיקות מכאיבות בדרך.
זה היה סוג אלים, אבל תפסנו אותו בזמן..

סביבי היו אהובי ומשפחתו, משפחתי וחברותיי שליוו אותי בכל שלב בדרך המטלטלת הזאת.

היה לי מזל.
שילוב של מודעות,של הקשבה לעצמי ולגוף שלי,וגם של מזל. 
אין לי את הגן..ועל פניו לא הייתי אמורה לחלות. 
היו עירניות, אין לזה גיל,וזה כן יכול לכאוב ( בניגוד לאיזו מחשבה עתיקה שאם זה כואב זה לא סרטן),הכירו את גופכן, בזמן מחזור,ביוץ,ובדקו את השדיים שלכן,גשו לפחות אחת לשנה לכירורג שד.
מגיל 25 מבחינתי. 
better be safe than sorry...
זה משפט קולע לסיטואציה, זה כבר מזמן לא אחת מתשע.
דאגו לעצמכן, לאמהות, אחיות ,חברות, ולכל אהוביכן שרוצים אתכן חזקות לעוד הרבה הרבה שנים.
אז לקראת שנה חדשה וטובה ,מלאה בבריאות איתנה( כי זה באמת באמת הכי חשוב), אני שיחררתי...ואם בזכות החשיפה כאן שלחתי מישהי אחת להיבדק.. אני את שלי עשיתי .
לכו להיבדק. גילוי מוקדם, מציל חיים". 

אנו מאחלים לצליל בריאות ואריכות ימים אמן.