אני שמח לברך את תושבי בית שמש ,בשנה של אחדות ,אהבה וסבלנות חברתית בתקווה להמשיך ולצעוד יחדיו בכל תחומי החיים,
בהזדמנות זו
אני רוצה לומר תודה ענקית
על השותפות המוצלחת שעשינו יאחד במשך כמעט שנה
ליושב ראש סייעת הליכוד שלום אדרי
סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית
לחבר מועצה צבי וולוצקי
לד"ר סמי בן עדי מנהל מחלקת קליטה
ולצוות מוקד קליטה ליוצאי אתיופיה
שנה טובה ומתוקה
לכלל תושבי בית שמש!