הערב התקיים בהשתתפות ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, ממונה הבריאות ישראל סילברסטין, מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק, יו"ר איחוד הצלה משה טיטלבוים, אחראי רכש בעירייה דוד וקנין, רב הסניף הרב מרגלית, מנהל איחוד הצלה סניף בית שמש דוד לף וסגנו צביקה רובין ובעלי תפקידים בסניף.
במהלך הערב קיבלו המתנדבים סקירה וסיכום פעילות של שנת תשע"ט ותיאום ציפיות לשנת תש"פ על ידי סגן מנהל הסניף צביקה רובין.
תעודות הוקרה חולקו על ידי מנהל הסניף דוד לף למספר מתנדבים מצטיינים ופעילים מאוד, בהם: המתנדב והאופנוען אברהם לוינגר, המתנדב מרדכי נפתליס, המתנדבת דניאלה סמג'א,

המתנדב יוסף חיים האוזי, המתנדב ד"ר אבי פקטור, המתנדבת אסתר פרץ והמתנדב שלום שוורץ. תעודה נוספת הוענקה יחד עם עוגת יום הולדת מיוחדת למתנדב וסגן ראש הסניף צביקה רובין על שנה גדושה של עשייה למען המתנדבים וקידום הסניף.

מכשיר דפיברילטור הוענק למתנדב ישראל לוינגר וישמש אותו בפעילותו להצלת חיים.
תודה לחברת יסודות צור על תרומתם למתנדבים ולתורמי המתנות הנוספים.