לקראת סיום שנה ראשונה בקדנציה הנוכחית, איך אתה מסכם את השנה בכמה מילים?

"בקדנציה הראשונה כחבר מועצה, הדבר הראשון שעשיתי - פתחתי לשכה לפניות הציבור, לעזור ולסייע לכל תושב בעיר". 

באיזה הישג אתה הכי מתגאה עד עתה? 

"בכל עזרה וסיוע שהצלחתי לתת לתושבי העיר היקרים". 

מה היית משנה בשנה הבאה בע"ה?

"שיהיה יותר חיבור בין האוכלוסייה המגוונת בעיר בית שמש ומניעת אפליה של הציבור הספרדי החרדי, 
הן באירועי תרבות והן בהקצאות מבני ציבור". 

על מה היית רוצה להתנצל ובפני מי לקראת יום כיפור? 
מבחינה ציבורית כמובן. 

"אני רוצה להתנצל בפניי כל אותם תושבים שפנו אלי לעזרה, ולא הצלחתי לפתור להם את הבעיות לצערי". 

"בברכת שנה טובה ומתוקה לכל בית ישראל"