בטקס שהתקיים ברמב"ש ג' 2, ברכה ראש העיר דר' עליזה בלוך את הרב אבוטבול על בחירתו כח"כ, הוסיפה שהיא שמחה על כך ויודעת שיהיה שגריר טוב לעיר בית שמש בכנסת ואיחלה לו בהצלחה רבה.
בטקס נכחו ראש העיר, הרב והח"כ משה אבוטבול, נציגי הנהלת הסניף ועוד
פורסם בתאריך: 25/06/2026 15:31
בטקס שהתקיים ברמב"ש ג' 2, ברכה ראש העיר דר' עליזה בלוך את הרב אבוטבול על בחירתו כח"כ, הוסיפה שהיא שמחה על כך ויודעת שיהיה שגריר טוב לעיר בית שמש בכנסת ואיחלה לו בהצלחה רבה.