מפגש עם תושבי העיר, לחשיבה משותפת לתהליך שינוי התחבורה בעיר, תקיים ביום רביעי, ה-18.9 , בשעה 20:00 בספרייה העירונית (סמטת ויצו 4)

בואו להשתתף, להקשיב ולהביע רעיונות.