רה"ע עליזה בלוך: "אני מתרגשת להיות כאן הערב, ולראות את ההשתתפות הגדולה של תושבי העיר מכלל המגזרים. אנחנו עסוקים בעשיית טוב לכולם, תוך דגש על המחבר בין כולנו!! לא נסכים להחצין מחלוקות. בית שמש היא עיר מגוונת בכוחות משותפים נעצים את היפה המשותף!"  

נסים בריח, מנהל המח' התורנית: "אני שמח להיות כאן הערב ולראות את הקהל היקר שבא ליהנות במקום היפה והפתוח במתחם שער העיר, באווירה נעימה ומכובדת! 
תודה על שיתופי הפעולה וב"ה נפגש בעוד אירועים יפים."

האירוע התקיים בשיתוף המח' לתרבות תורנית ומתחם שער העיר.

מארגני הארוע מודים לכל המשתתפים, ומוסיפים: "נראה בארועים הבאים".