בפוסט וצילום שהעלתה תושבת העיר - שיר בן שמואל, בקבוצת הממות של בית שמש, היא צרפה תמונה ובה נראים בקבוקי המיחזור פזורים בכביש. לטענתה של שיר בפוסט, הדבר נעשה במטרה למנוע כביכול ממכוניות לנסוע בכביש הרצוג ביום השבת.

התמונה העגומה, מדברת בעד עצמה.