11/9 - היום, יום ד' תתקיים התרמת דם במרפאת ביג, קומה 3 .בין השעות -
22:00 - 14:00
כל הפרטים בתמונה המצורפת.
בואו לתרום ולהציל חיים.
היום, במרכז ביג, בקומה 3,תתקיים התרמת דם. קיים מחסור במנות דם. בואו לתרום.
פורסם בתאריך: 25/06/2026 13:36
11/9 - היום, יום ד' תתקיים התרמת דם במרפאת ביג, קומה 3 .בין השעות -
22:00 - 14:00
כל הפרטים בתמונה המצורפת.
בואו לתרום ולהציל חיים.