יו"ר סניף הליכוד בבית שמש וחבר מועצת העיר מר שלום אדרי בכינוס של חברי הסיעה בעיר, במסר לתושבים:
"סניף הליכוד בית שמש, תושבי בית שמש היקרים:
אין לנו את האפשרות לוותר על הזכות לבחור ביום שלישי 17.9
כולנו הולכים להצביע מחל"
קרא שלא לוותר על זכות ההצבעה: "כולנו הולכים להצביע מחל"
פורסם בתאריך: 25/06/2026 14:32
יו"ר סניף הליכוד בבית שמש וחבר מועצת העיר מר שלום אדרי בכינוס של חברי הסיעה בעיר, במסר לתושבים:
"סניף הליכוד בית שמש, תושבי בית שמש היקרים:
אין לנו את האפשרות לוותר על הזכות לבחור ביום שלישי 17.9
כולנו הולכים להצביע מחל"