משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר:
"אני שמח לבשר על הצבת פסנתר רחוב חדש ברחבה של המרכז הותיק. כחלק מהרצון לשדרג את המתחם אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".
משה שטרית: "אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".
פורסם בתאריך: 25/06/2026 12:35
משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר:
"אני שמח לבשר על הצבת פסנתר רחוב חדש ברחבה של המרכז הותיק. כחלק מהרצון לשדרג את המתחם אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".