משה שטרית סגן ומו"מ ראש העיר: 

"אני שמח לבשר על הצבת פסנתר רחוב חדש ברחבה של המרכז הותיק. כחלק מהרצון לשדרג את המתחם אני בטוח שרבים יהנו מהפסנתר ומהנגנים שיבקרו בו".