ראש העירייה דר עליזה בלוך העבירה התייחסותה לפרשה הכואבת. יותר מזה היא יצאה אל המעון ופגשה שם באליהו גולדברג הפעיל החרדי האחראי על תפעול המעון. הנה דבריה כפי שהועברו אלינו: "ביקרתי עכשיו (אחרי חצות. ס.צ) במעון ושוחחתי עם המנהל וצוות המעון על מנת לשמוע מהם על המקרה ולבדוק איך העירייה יכולה לסייע למעון ולוודא כי מחר הם פותחים את יום הלימודים כרגיל. דיברתי גם עם מפקד תחנת המשטרה בבית שמש, המשטרה חוקרת את האירוע הזה ואירועים נוספים של ונדליזם בעיר והוא הבטיח לעשות כל מאמץ על מנת להגיע אל מבצעי הוונדליזים ולמנוע הישנות של אירועים מסוג זה בעתיד. אנחנו נעשה כל מאמץ לשמור על המרחב הציבורי בבית שמש בטוח מוגן ומטופח ולא נאפשר גילויי אלימות מכל סוג שהם.
גם סגנית ראש העיר עו,ד רינה הולנדר ברשימת המגנים. הנה הודעתה כפי שהועברה אלינו: הוונדליזם במעון ראוי לכל גינוי. נקווה שהמשטרה תתפוס את המבצעים".
התמונה באדיבות דוברות העירייה.