אם הגיעה עם תינוקה בן השנתיים למרפאת "טרם" לאחר שלדברייה הילד בלע חפץ כלשהו. 
הוא הובהל לצילום שבו התברר שהילד בלע מסמר שניתקע באמצע הוושט (צינור המזון)  של הפעוט.

הפעוט הובהל באופן  מיידי ע"י אמבולנס לבית החולים. 

למרבה המזל, לא נגרם לו נזק. 

עוד באותו הערב הגיעה אם אחרת עם בנה הפעוט שככל הנראה בלע סוללה, 
הוא עבר בדיקות  שהראו שהסוללה לא עשוייה לגרום לנזק במקום הימצאה והיא עשוייה לצאת בטיבעיות, הילד שוחרר לביתו. 

בברכת בריאות שלמה ומלאה לפעוטות 

אנו שבים ומדגישים בפניי ההורים: להשגיח במשנה זהירות על הפעוטות, למניעת הישנות מיקרים כגון הללו, ושעשויים חלילה להסתיים באסון. 

בתמונה: המסמר שנתקע בגרונו של הפעוט

צילום באדיבות מרפאת "טרם"