מבצע אכיפה פתיחת שנת הלימודים בבית שמש הגיע לסיומו - כ -59 דוחות בגין עבירות מסכנות חיים, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ואי שימוש בהתקני ריסון לילדים.
שנת הלימודים נפתחה בראשית השבוע, ועמה הילדים שפוסעים ברחובות העיר לעבר מוסדות החינוך, אליהם מבקשים להגיע בבטחה.
המבצע החל עם פתיחת שנת הלימודים, והתמקד בעיקר בסביבתם של מוסדות החינוך וצירים ראשיים, ועסק בהסברה ואכיפה בנושא בטיחות בדרכים.
במהלך המבצע נרשמו 29 דוחות בגין עבירות מסכנות חיים, 14 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל ו-15 דוחות בגין אי שימוש בהתקני ריסון. עוד נרשמו מספר רב של דוחות אזהרה לנהגים בגין עבירות דומות.
במשטרה מציינים, תפקידנו לאכוף את החוק לצד הסברה בכדי למנוע את התאונה הבאה ולוודא שאת שנת הלימודים כולם מסיימים בשלום ושבים לביתם בבטחה.