משה שיטרית: "זאב וילנאי ז"ל אמר פעם "אני מאמין שאין דרך טובה יותר לחוש את הקשר לארץ ישראל מאשר להלך בה לאורכה ולרוחבה..." במסגרת הפעילות זה בדיוק מה שיחוו המצטרפים החדשים לארגון.
תודה להרן זיו על שחיבר בין הנהלת הארגון וביני ולקב"ט ועובדי העירייה על הכשרת המקום.
הסניף ימוקם במקלט השכונתי בשביל השקד (סמוך לרחוב עמק הזיתים)"
פרטים להרשמה בתמונה המצורפת.