ראש העיר דר 'עליזה בלוך: "אני רואה חשיבות ראשונה במעלה בדוגמא אישית ועל כן אני פותחת את הבקרים שלי בכל יום בשבוע הקרוב במעברי חציה בבתי ספר ובגנים ומסייעת באופן אישי לתלמידים להגיע אל בית הספר בביטחה.
 
את הדוגמא האישית הזו הראו גם עובדי עירייה שנרתמו ביום הראשון ללימודים וסייעו לתלמידים לעבור בבטיחות את מעברי החצייה.
 
בדרך זו אנו מעודדים ילדים לעבור במעבר חציה כחלק משמירה על בטיחותם וביטחונם" 

ישר כוח לראש העיר, אכן מטרה נעלה בחשיבותה.