"אני מאחל לכל ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר, גננות, סייעות, מחנכים, אנשי מנהלה ומנהלים
שנת לימודים מוצלחת, פוריה ובטוחה!
ולכל ההורים, מאחל נחת ושמחה מפרי עמלכם!
בהצלחה!"
שלום אדרי יו"ר הליכוד וממונה העיר הוותיקה והרשות הלאומית לביטחון קהילתי מברך: "שנת לימודים מוצלחת!"
פורסם בתאריך: 25/06/2026 10:46
"אני מאחל לכל ילדי הגנים, תלמידי בתי הספר, גננות, סייעות, מחנכים, אנשי מנהלה ומנהלים
שנת לימודים מוצלחת, פוריה ובטוחה!
ולכל ההורים, מאחל נחת ושמחה מפרי עמלכם!
בהצלחה!"