בסיומה של שנה, שבה התקיימו מפגשים מרתקים מדי שבוע בישוב עין נקובא ועין ראפה ובבניין המועצה לסרוגין , ביום ראשון( 1/9/19) תצא משלחת נשים יהודיות ומוסלמיות לביקור בקייפטאון ויוהנסבורג שבדרום אפריקה
המשלחת, שעברה הכנה מקצועית ומיונים, שמה לנגד עיניה משימה חשובה – להביא גם לדרום אפריקה את בשורת הדו קיום ושיתוף הפעולה המקומי, התקווה, הסובלנות וגישור בין תרבויות אמונות ואורחות חיים. 
במפגשים במהלך השנה נרקמו יחסי שכנות, חברות, שיתוף ועזרה הדדית בין עשרות נשים מהמגזר היהודי והערבי במטה יהודה.
"אני מתרגשת לבקר, לצד חברותיי היהודיות והערביות, באזור החדש לי בעולם", אמרה רקפת חולדאי חברת המשלחת, ״נשמח להראות שאפשר גם אחרת. לבשר ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים בדרום אפריקה שבמפגש האינטימי שלנו כאן בישראל,  של אדם מול אדם, אישה מול אישה - רב המשותף על השונה. אני גאה לייצג את הבית שלי, מטה יהודה ומדינת ישראל בפרויקט חשוב כזה, ולהגיע עם מסר של שלום, אהבת חינם וצדק".
הדיאלוג בין נשים יהודיות וערביות נפתח במועצה לפני כשלוש שנים על ידי שותפות ביחד של הסוכנות היהודית בניהולה של מרב שני ובשיתוף המרכז לדיאלוג קהילתי וגישור במועצה האזורית מטה יהודה.
חברות המשלחת נפגשו עם ראש המועצה, ניב ויזל , סגן ראש המועצה בני אלירז, ומרב שני, מנהלת שותפות ביחד. הם שמעו סקירה על התוכנית וברכו את חברות המשלחת לקראת יציאתן לדרום אפריקה.

חברות המשלחת: ד"ר נעמי תור (ראש המשלחת), עצמת שלמה (עין נקובא), סלווה עוואדאללה (עין נקובא), רקפת חולדאי (מושב צלפון) ותמר רייס (קיבוץ נחשון).