בשעה זו נערך הפנינג סיום הקיץ במרכז המסחרי הישן. בהפנינג פעילויות רבות ובין היתר: בועות סבון, מתחם לגו, משחקי כדורגל וכדורסל בטלוויזיה, מתנפחים ועוד. בהמשך צפוי להתקיים המופע "פונץ' בננה". הציבור מוזמן בשמחה.