בפגישה שהתקיימה בין ראש עיריית בית שמש, ד״ר עליזה בלוך לבין מנכ״ל משרד האוכלוסין, פרופ׳ שלמה מור יוסף ומנהלת לשכת משרד הפנים בבית שמש- יוכי לוי, הוסכם כי משרד הפנים יעבור בקרוב שיפוץ משמעותי אשר יכלול הרחבה של המקום לרווחת התושבים, יאפשר נגישות וייתן מענה נרחב לתושבי העיר.
ראש העיר דר' עליזה בלוך: ״מדובר בבשורה גדולה לתושבי בית שמש. משרד הפנים יעבור שיפוץ גדול כדי לתת מענה לתושבי העיר וירוויח את תחומי הפעילות שלו בעיר. אני מודה באופן אישי לשר הפנים, הרב אריה דרעי על שותפות ועל הדאגה המשותפת לעיר בית שמש ולרווחת תושביה״.