ראש העיר והממונה על החינוך, ד"ר עליזה בלוך: "אני רוצה לאחל לכם הצלחה רבה בשנת הלימודים הקרובה. יש לכם כמנהלי בתי ספר פריווילגיה גדולה וזו ההזדמנות להתחיל כל שנה מהתחלה ולהתנהג כאילו אתם בונים את עצמכם מאפס, זאת למרות שאתם עושים את התפקיד מזה שנים רבות. בזכות פועלכם, החינוך בעיר נמצא בידיים מצוינות פ. בסופו של יום מה שמשאיר תושבים בעיר זו מערכת חינוך טובה. יושבים כאן מנהלים של אלפי ילדים שאנחנו אחראים עליהם – על מה יחשבו, מה יהיו החלומות שלהם, אלו מערכות יחסים הם יבנו במרוצת חייהם, אלו ערכים יהיו להם .
יש לנו הרבה כוח בידיים להשפיע על המציאות שתהיה יותר טובה. אני רוצה לומר לכם תודה על פועלכם, על מי שאתם ועל מה שאתם עושים עבור חינוך ילדי העיר".
 
סגן ראש העיר הממונה על החינוך, הרב ישעיהו ארנרייך:

"אתם מנהלים ראויים להערכה ואני מאחל לכם הצלחה ושתצליחו לפתוח את שנת הלימודים בצורה טובה למען הילדים. אני מודה לראש העיר, ד"ר עליזה בלוך שרואה את החינוך בראש מעייניה, לראש מנהל החינוך, מעוז ביגון ולכל מנהל החינוך והצוותים החינוכיים בבתי הספר ובגנים״.