הכוכב הבא של בית שמש, הפקת הקיץ הגדולה של עיריית בית שמש ורשת המתנסים בשיתוף אפליקציית שמשנט, הגיעה לסיומה, בהנחייתה של מיכל אמדורסקי המדהימה, ג'ורדי השופט הראשי והופעה של הכוכב בניה ברבי. 


והזוכים הם:
במקום השלישי: מאור מושקרי.
במקום  השני : רותם גלנסקי.
במקום הראשון:  שקד כהן.

ברכות לזוכים ובהצלחה בהמשך דרכם!

ישר כוח למתמודדים, ולכל המארגנים שעמלו להצלחת הערב.