תושב הצפון דיווח כי מכשירו הנייד נגנב בתחנת הדלק על כביש 6 - פעולות חקירה מהירות של השוטרים הביאו למעצרו של החשוד תושב בית שמש והשבת המכשיר הגנוב לידי בעליו.
בלילי שישי התלונן תושב צפון כי הטלפון הסלולרי שברשותו נגנב כאשר עצר בתחנת הדלק בכביש 6.
פעולות חקירה מהירות של השוטרים הביאו לאיתור זהותו ומעצרו תוך זמן קצר של חשוד בשנות ה 50 תושב בית שמש.
בתוך כך הצליחו השוטרים לאתר את המכשיר הגנוב ברשותו של החשוד ולהשיבו לידי בעליו, שהודה לשוטרים על פעולתם המהירה והצלחתם במעצר החשוד ואיתור המכשיר.
החשוד נחקר בחשד לגניבה, ושוחרר בתנאים מגבילים.