למעלה מ- 200 מתנדבות עזרו לילדים ליהנות ממתקני הפארק, לעלות למתקנים ולדאוג לרווחתם.
את הפרויקט יזמו מנהל מחלקת החינוך של עיריית בית שמש, יוסי גמליאל והרב אברהם קאפ, יו"ר ארגון 'עזרת אחים' בבית שמש.
ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך: "מרגש אותי לראות בנות נוער אשר מקדישות את זמנן במהלך החופש הגדול בהתנדבות למען ילדים עם צרכים מיוחדים. אנו רואים חשיבות עליונה שילדים עם צרכים מיוחדים ייהנו מהחופש הגדול במגוון רחב של פעילויות״.
סגן ומ"מ ראש העיר, משה שטרית: "ילדי הצרכים המיוחדים זכאים לקיץ עשיר בפעילויות ובאטרקציות בדיוק כמו חבריהם בעיר. היה חשוב לנו לקדם את יום הכיף הזה ושמחתי לשמוע שהילדים מאוד נהנו".